nedeľa 7. júna 2015

Do čoho som sa zamilovala v Máji? + wishlist na nasledujúci mesiac

Tak a týždeň praxe je konečne za mnou, môžem sa pustiť do písania! Ako som spomínala, vo svojom blogerskom remesle pokračujem, a na mojom starom blogu po sumarizácii predošlého mesiaca vždy nasledovali obľúbenci, keďže je už 7., tak si myslím že nastala vhodná doba o nich napísať. V máji som bola viac-menej bez peňazí keďže som zatiaľ v práci nedostala výplatu (dostanem ju až tento mesiac, ak sa na tú prácu nevyseriem) takže moji obľúbenci sú v rovnováhe so stavom môjho bankového konta :D .. o áno! A taby som nezabudla, tento článok na záver ešte okorením wishlistom - ej kej ej vecami na ktorých chcem počas nasledujúceho mesiaca rozflákať svoj plat a ktoré nutne potrebujem. Ideme na to!




Na začiatok niečo papierové - jedná sa o časopis s názvom FIT štýl. Do oka sme si padli počas cesty s RegioJetom. Hneď na začiatok ma zaujal svojou farebnou a živou grafikou, a aj keď som človek ktorý skôr preferuje minimalizmus, jeho grafika sa mi skutočne páči. Ďalšia vec ktorú na ňom milujem je jeho zaujímavosť - jednoducho články sú pekne a zrozumiteľne napísané, a dozvedela som sa v ňom kopu zaujímavých vecí. V poslednom čísle ma zaujali články ako 100 najobľúbenejších bylín, Čas šalátov, Fytoterapia, info o Kokosovom orechu, článok o tom ako vyraziť na Piknik,.. a prakticky všetko. Skvelá investícia a radosť čítať :)
Cena - 2,20€


Druhý favorit, mimochodom, tiež papierový je kniha Pointless book ktorú mi môj drahý venoval k nášmu - ako to my voláme - "výmesačiu". Vraj, aby som sa kreatívne činila.. nuž, kvôli nedostatku času sa veľmi nečiním, ale na tejto knihe milujem jej krásnu papierovú vôňu - tá je dokonalá! Zatiaľ mám vypísané nejakých 10 strán, ale chystám sa ich vypísať viac a potom to možno hodím sem na blog - uvidím podľa toho ako sa mi budú páčiť.
Cena - dostala som ju ako dar, ale stojí 12€


A teraz koniec papierovým obľúbencom, idem na tých praktických. Keďže som sa rozbehala po svete a akciách, mojou vernou pomocníčkou je termálna voda v spreji na tvár od značky Avéne. Táto moja ktorú momentálne používam bola pribalená k EMME a spočiatku som voči nej bola dosť skeptická, ale keď som sa ňou osviežila v prvej riadnej horúčave sa môj názor zmenil. Okrem osviežovania pri horúčave, sa dá použiť aj po chirurgických zákrokoch, po depilácii, počas slnenia, počas cestovania, pri športových aktivitách, pri poranení pokožky a na zapareniny. Inak, ja si ju okrem osviežovania v horúčave zvyknem nastriekať aj na umytú tvár pred nanášaním krému - moja pleť je potom taká vláčnejšia.
Cena - 3,65€


Druhá vec z čeľade sprejovitých je osviežujúci sprej na nohy od Oriflame s vôňou mäty a kivi. Zaobstarala som si ho len z dôvodu že po tom čo prestojím celý deň sa moje nohy radi osviežia, no nakoniec ho občas použijem aj ako deodorant. Jediné mínus má u mňa za to, že sa tam nachádza parabén, ale aspoň tam nieje o veľa škodlivejší hliník ako vo väčšine sprejov s podobným účinkom. K nemu som si dokúpila aj krém na nohy ktorý ma neoslovil a taktiež aj tento pilník, ktorý tiež radím medzi obľúbencov.
Cena - 7,50€/sprej a 3€/pilník


Keďže je teplóóó a ja skoro stále okupujem sprchu, je jasné že potrebujem aj nejaký chutný sprchový gél - preto je mojim obľúbencom tento od Balei. Je určený na suchú a podráždenú pokožku a obsahuje vyživujúcu soľ z mŕtveho mora. Mimochodom, soľ z mŕtveho mora je nápomocná aj pri liečbe akné či celulitíde. Keďže mňa osobne akné trápi už dlhú dobu, a nielen na tvári ale aj v oblasti dekoltu, mohla som sa o jeho účinkoch sama presvedčiť. Keďže na tvár sprchový gél nepoužívam, môžem povedať že akné mi aspoň z dekoltu zmizlo.. vlastne, použila by som ho aj na xicht ale bojím sa že mi vypáli oči :D..  Taktiež mi nedá ani nespomenúť vôňu, ktorá je krásne ovocná.
Cena - 0,99€


Takmer by som zabudla - do mojej mesačnej topky jednoznačne patrí aj antibakteriálny dezinfekčný gél na ruky - taktiež od Oriflame. Totiž nie vždy mám po ruke nejaké umývadlo a keď sa chcem napríklad v škole najesť tak ho použijem. Okrem toho že čistí aj úžasne vonia, a dosť často sa snažím trochu ho ovoňať takže sa cítim ako nejaký úchylný fetišista. Och.
Cena - 2,79€


A na záver článku sa konečne dostávame k môjmu wishlistu. Rada by som si prečítala nasledujúce čísla časopisov FITštýl, ELLE a Mollie tvorí. Rada by som si prečítala aj KERRANG! o ktorom som vždy snívala a konečne sa mi podarilo objaviť ho aj u nás na slovensku. Taktiež by som si chcela prečítať aj Murakamiho Nórske drevo či ničiť stránky kníh od Keri Smith. Nie že by sa mi chcelo, ale slnečné svetlo ma občas dosť oslepuje tak som sa rozhodla že si zaobstarám aj slnečné okuliare - ak budem mať na konci mesiaca peniaze nazvyš kúpim si rovno Ray-Bany, ak nie, smola, kúpim si wayfarerky. Keďže som začala s cvičením tak si kvôli motivácii a rýchlejšiemu spaľovaniu tukov plánujem kúpiť L-Karnitín od spoločnosti BiotechUSA. Aby som nesmrdela chcem si zaobstarať vôňu Daisy od Marca Jasobsa.. ako nie žeby som fakt smrdela, len ju chcem lebo je krásna. Amen. Čo sa týka starostlivosti o pokožku na wishliste nájdete krém na tvár z Manufaktury, a nejaké vecičky z Biodermy medzi ktorými je aj Hydrabio sérum, Photoderm SPF 50 a Sensibio AR BB krém. A aby som nezabudla ani na vlasy, plánujem si zakúpiť aj celú Repair sadu od značky Yves Rocher, ktorá obsahuje šampón, kondicionér, masku na vlasy a olej. Toť na tento mesiac vše.

Čo ste si za posledný mesiac zamilovali vy? Určite mi dajte nejaký tip :)

9 komentárov:

  1. Ten Fitštýl časopis môže byť super "počteníčko". By si mi mohla sem-tam niečo z neho oskenovať, haha ;D Poprípade by si sa mohla vrátiť k svojim "fit článkom", ako kedysi :)

    O Pointless book som už počula všeličo, no keďže mám Odviaž sa zápisník, nič podobné si v budúcnosti kupovať neplánujem. Avšak videla som Alfiho (dúfam, že si pamätám jeho meno/prezývky správne :D) video, kde práve túto knižku predstavoval :)

    Spreje na nohy od Oriflame som milovala ! Neskutočné sú ! A mám pocit, že ako jediné aj fungujú a neskutočné vône majú :) A keď už sme pri tejto značke a pri tvojom poslednom favoritovi, nejaký antibakteriálny gél by mi treba tiež, keďže cez deň kadečo pochytám, fuj O.o

    Pekný wishlist zlatíčko ♥ Niektoré produkty poznám a chcela by som ich vyskúšať/vlastniť tiež ^^~

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je skutočne super, asi jediný poriadny časopis na slovensku :) teším sa z neho ♥ :D a tie články chystám, len niekedy v lete keď budem mať viac času.. a najprv plánujem trochu viac prerobiť tie z môjho bývalého blogu a dať ich sem, no všetko už bude starostlivo oddelené :)

      Ja osobne by som si tú knihu asi sama nekúpila, ale keďže ju mám od Matúša tak why not :D len škoda je že človek na také veci musí mať čas no :D

      Mám ich doma viac, ak chceš jeden ti podarujem. Teraz v lete sú fakt super a nepozerám sa ani na to či sú prírodné alebo nie :D

      Odstrániť
  2. Opäť krásne fotky a pekne napísaný článok.. určite si kúpim ten sprchový gél od Baley.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super článok tá kniha Pointless book vyzerá dosť zaujímavo , mohla by si napísať aj o tom článok veľmi by ma to potešilo, krásne fotky, niet ti čo vytknúť len tak ďalej v písaní takých dobrých článkov♥
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite o nej napíšem len čo ju vyplním :)
      Ďakujem ♥

      Odstrániť
  4. O pointless book už jsem párkrát něco zaslechla, ale ještě jsem ji nikdy neviděla naživo. Vypadá zajímavě, ale nekoupím si ji :) Co mě zaujalo, je značka Avéne, o té slyším úplně poprvé.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá značka sa dá nájsť v lekárňach a je dobrá :) mala som už krém a teraz aj tú termálnu vodu :)

      Odstrániť
  5. Najprv som Pointless book chcela, ale potom ma to akosi prešlo. Skvelý názov - Výmesačie :) Wishlist vyzerá lákavo aj pre mňa :)

    *GIVEAWAY*

    OdpovedaťOdstrániť