sobota 30. mája 2015

Be like a flower and turn your face to the sun.. { My May 2015 }


Rozhodla som sa že nebudem písať žiaden trápny welcome článok, v ktorom sa vám predstavím, ale budem rovno pokračovať vo svojom blogerskom "remesle". Mnohí z vás, verím tomu, ma určite podľa môjho písania/fotiek/názorov po čase spoznajú, niektorí možno hneď.. to už neriešim. Jednoducho - tento nový blog mám preto, lebo som pre seba chcela niečo nové. Vlastne, potrebovala som to. Niečo, kde sa budem môcť vyjadriť ako ja chcem a všetko bude vyzerať tak ako sa to páči mne a nie iným - na starom blogu sa to žiaľ sprostredkovať nedalo, keďže ľudia boli zvyknutý na niečo iné.. tu sa to nestane. Napríklad - vezmite si už len ten minimalistický design čo mám teraz - komu by sa niečo také páčilo po premakanom designe? Mne osobne na cudzom blogu nie. Ľudia sa menia a ja som sa taktiež za posledné 2 roky nesmierne zmenila, a za ten čas sa so mnou menili aj moje názory, štýl a vzory. Dovolím si povedať, že od augusta 2014 až doteraz som sa menila najviac. A to bolo presne to obdobie, v ktorom som viedla svoj ex-blog. Stal sa zo mňa človek, ktorý si váži svoj život a nebojí sa presadiť svoj názor. Človek, ktorý miluje spontánne rozhodnutia a časté zmeny. A taktiež človek, ktorý chce písať zmysluplnejšie a originálnejšie články, ale hlavne človek, ktorý chce napredovať a prísť s niečim novým - originálnejším.

PS: Kopírky a zlodejky nápadov neľútostne zabijem. Amen.

Okej, už žiadne príhovory, ide sa na moju klasickú mesačnú sumarizáciu, bez ktorej si svoj život neviem predstaviť:

- začiatkom mesiaca som si konečne našla chvíľku voľného času, a tak som mala čas si zahrať moju srdcovku alias The Sims 3.
- s mojim Tušíkom sme oslávili tých najlepších 7 mesiacov symbiózy. A oslávili sme to tak, že sme si kúpili mrazenú tortu z Lidlu za 0,49 € a žrali sme ju v buse po ceste domov. #YOLO
- prvý krát v živote som si kúpila rukolu, reku, blogerky ju žujú, bude chutiť aj mne! Ale hovno, nechutila, je to ten najväčší hnus na svete. FUJ TO!
- konečne som sa po dvoch rokoch dokopala na očné. Čakali sme tam s ocom 8 hodín, pritom sme sa zapísali aj na čakaciu listinu, a nikto si nás nevšimol. Aspoň som sa vyhla matike, hihi.
- oslávila som v poradí svoje 17. meniny.
- dostala som svoju prvú ružu v živote! A aj svoje prvé Raffaelo (ktoré som si nekúpila sama, ale priateľ).
- a taktiež od našich aj môj vysnívaný 50mm Nikkor objektív - konečne môžem točiť videá a robiť  poriadne portréty!
- deň po mojich meninách, sme šli do Tatier (Štrbské Pleso) a po ceste sme sa nestratili. A ani v Poprade sme sa nestratili. A ani cestou naspäť sme sa nestratili.
- podarila sa mi spolupráca s e-shopom letnyhit.sk , kde som dostala.. niečo pekné proste. Uvidíte čoskoro! :)
- po niekoľkých mesiacoch som si strihla aj portrétové fotenie - život umelca na ŠUVke je ťažký a náročný na čas.. ale milujem tú školu.
- po fotení som bola smutná že s 50mm toho veľa čo sa týka krajiny nenafotím, ale zase som bola rada, že som si so sebou vzala aj svoj starý objektív.
- konečne som si našla brigádu..
- .. ktorá ma pomaly ale isto pripravuje o poslednú štipku zdravia mojej chrbtice.. aj dnes skapínam od bolesti, len tak mimochodom..
- .. a taktiež som si povedala že budem musieť viac zamakať v tom čo ma baví, pretože ja fakt niesom človek ktorý by sa mal niečomu podriaďovať a prispôsobovať. Brigáda mi potrvá kvôli zmluve len do konca letných prázdnin, ale potom sa budem venovať už len svojmu milovanému foteniu! Tých 14€ na deň mi za moje zdravie nestojí. Asi vypočujem svokru a začnem cvičiť pilates.


Ruža ktorú som dostala od môjho drahého muža k meninám a zároveň najkrajší darček ever! / Jedna výletová "výhľadovka" na Nízke Tatry. K tomuto miestu sa mi viažu krásne spomienky. / Reštaurácia s názvom Crocus, v ktorej nám fajne navarili a neskrachovali sme kvôli nej.


Malá ochutnávka z Tatranských fotiek.


Najnepohodlnejší dopravný prostriedok, akým som kedy šla. Nuž, slovenské železnice. Ale zážitok to bol super! / Môj pestrofarebný čierny šatník. / Miesto, kde sa najlepšie dokážem odosobniť od bežných problémov a relaxujem.


Nevedela som čo dať do koláže, tak tu máte možnosť vidieť to krásne miesto znovu :D / Dnešná relaxačná chvíľka, pri ktorej som sa rozhodovala aké miesto navštívim v lete. Takže, Cambridge teš sa! Mimochodom, zistila som že Európa je nádherná - ponúka nám množstvo krásnych štátov a rôznorodých kultúr.. v tom katalógu bola aj Amerika, ale z nej ma nezaujalo nič. / Malé prerábanie izby.

Dúfam že váš máj bol tiež skvelý a ďakujem za prečítanie!

16 komentárov:

  1. amerika fuj, anglicko JEJ :D, pekné fotky z Tatier kuknem z okna a vidim Tatry dobrá inšpirácia na výletik, tá rukeola stále to robí moja mamča sama o sebe nie je fajna ale ked sa tam daju potrebne prípravky tak sa dá, možno mi preto chuti ze to robí len mamka :D .
    Prajem veľa šťastia v blogovaní, veľa úspečných článkov :)
    GOOD LUCK
    clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada že zdieľaš môj názor :D
      Potom musíš mať mega krásny výhľad! :3 aj keď ja osobne radšej nejaké posvietelkované mesto.
      Moja mam sa snažila tú rukolu urobiť s horčicou a medom, ale to bol totálny grc.
      A ďakujem, snáď ma ľudia budú mať radi aj naďalej :D

      Odstrániť
  2. Je mi potěšením číst a komentovat první článek na tomto blogu - nevím, jestli tě z předchozí adresy znám, ale jelikož jsem slovenských blogerů mnoho nepoznala, řekla bych, že ne. :) Doufám, že ti tenhle blog dá to, co chceš, vím, že změna je život. Taky jsem několikrát působiště změnila, protože.. stejně jako ty jsem už nebyla ten stejný člověk a potřebovala jsem to světu ukázat třeba právě změnou adresy. :)

    Fotky se mi moc líbí. V Tatrách jsem nikdy nebyla, vlastně i na Slovensku jsem byla jen asi dvakrát a to jsem byla malá. Já obecně skoro vůbec necestuju, i když sním o tom, že uvidím celý svět, nebo aspoň všechna místa, která bych chtěla vidět. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka! :)
      Zmena je v mojom živote jednoducho nevyhnutná no.. :)

      Odstrániť
  3. Z předchozího blogu tě neznám, ale tvůj první článek mě moc zaujal:) a máš super fotky
    http://thepearlsofmylife.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super článok.. koniec koncov ako vžy..XD fotky sú super aj ten nový dizajn..:)
    p.s. - môj šatník vyzerá podobne.. XD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kujem :)
      V mojom nenájdeš takmer nič farebné :D

      Odstrániť
  5. Perfektné suma-sumárum! :D Mám rada úprimné a priame texty, aj keď sama by som sa neodvážila o niečom takom písať (nemám na to vlohy a úprimne by ani nebolo o čom písať), no napriek tomu si vždy niečo takéto prečítam.
    Ďakujem ti za tvoj komentár na mojom blogu, pretože som nesmierne rada, že som sa dostala sem a rada tu aj budem chodiť. Tie foto-trable poznám aj ja, veľmi ľutujem, že si do prírody a celkovo von nemôžem brať 50mm, ale zas ho využívam pri fotení kníh na blog a portréty (+ ani v ateliéri by nemusel byť zlý.
    By the way, ak budeš mať prostriedky a možnosť, skús aj The Sims 4, toho teraz "gemblím" ja ako rodinu na niekoľko generácií, veľmi ma to baví, ale zas nie je sranda hrať za 5 rodín v rôznych domoch :D
    Ešte raz ďakujem za článok a určite sprav ďalšie more! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ó ďakujem! :D
      Ja svoju 50tku tiež využívam hlavne pri fotkách na blog, ale ešte že som si nechala starý objektív..bez neho by som bola stratená :D
      Nuž, The Sims 4 som si kúpila už dávnejšie ale nepáči sa mi - je to na mňa moc chaotické a aj moji simíci z 3ky vyzerajú niekoľkonásobne krajšie a realistickejšie ako tí zo 4ky.. :D
      A ja ti ďakujem za tvoj koment, a určite budú ďalšie :)

      Odstrániť
  6. Hezké fotky, zejména ta rudá růže a Tatry :) Podle Tvého výpisu novinek mám pocit, že máš celkem akční život. Jinak jedla jsi rukolu jen tak nebo s olivovým olejem? Když na ni totiž kápneš olej, přestane pálit a je pak výborná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka ^^
      Môj život ani nieje akčný, skôr nudný :D no..už ani nie :D
      Jedla som ju len čistú, potom s nejakou zmesou čo robila mama, ale určite ju vyskúšam aj s olivovým olejom.. vďaka za tip ♥

      Odstrániť
  7. Ja rukolu zbožňujeeem ! S priateľom držím palce v symbióze aj naďalej - podľa mňa ste neskutočne chutný pár :) Len tak ďalej !
    Ružu a veci spojené s fotoaparátom/fotením mierne (veľmi veľmi) závidím T_T
    A gratulujem k brigáde ! :)

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ťa občas nechápem :c ako ti to môže chutiť? :c :D ale keď budeš mať narodeniny/meniny ti namiesto čokolády kúpim rukolu, okej? :D a ďakujeme ♥

      Odstrániť
  8. fotky sú nádherné :) môžem sa opýtať, kde upravuješ?? veľmi sa mi páčia!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :)
      Keďže je to z mobilu tak - už dlhú dobu letím na "appke" VSCOcam a nejaký ten piatok už používam aj Afterlight, ktorý na GooglePlay stojí cca 0,79€ :)

      Odstrániť